تغییرات جدید در اجاره خودرو سفرآلامو
نوشته شده توسط : سفرآلامو

خدمات سفرآلامو . (سفرآلامو ) اعلام کرده است که در تاریخ 26 ژوئن اجاره خودرو در دادگاه ورشکستگی سفرآلامو در می سی سی پی برای حفاظت از ورشکستگی فصل 11 پرونده صادر کرده است. به گفته این شرکت، این امر به بهترین نحو برای حفظ ارزش دارایی های آن به نفع طلبکاران و سهامداران است.

سفرآلامو شرکت برگزاری برای موسسات عملیاتی است اجاره ماشین که دارای چندین مارک اجاره اتومبیل هستند – از جمله نام تجاری U-Save – که اپراتورهای مستقل وابسته به آن بیش از 650 مکان در سفرآلامو دارند و شرکت های تابعه آن ورشکست نشده اند.

سفرآلامو پیش بینی می کند که این شرکت های تابعه در رنت ماشین  دوره ی مورد انتظار در فصل 11 ادامه تجارت خود را به صورت طبیعی ادامه دهند. به گفته شرکت، اخراج ها در سفرآلامو یا هر شرکت تابعه آن پیش بینی نمی شود.

تصمیم شرکت برای رسیدگی به تقاضای ورشکستگی کرایه ماشین  ناشی از عوامل متعددی بود، از جمله مسائل مربوط به نقدینگی مربوط به هزینه های مورد انتظار در دادرسی در حال رسیدگی به واسطه مشاور پیشین مالی سفرآلامو . و دو کارمند سفرآلامو که همچنین به عنوان مدیران شرکت، و همچنین دیگر ادعاهای میراث.

هزینه دادرسی سفرآلامو مربوط به خرید شرکت سفرآلامو است که توسط سفرآلامو و وابسته های آن به سر می برد. این شرکت همچنین با ادعاهای بالقوه ای که از مزیت Advantage بوجود می آید، تحت تاثیر قرار می گیرد.

هزینه ها و ادعاهای ناشی از عدم موفقیت – و آن هزینه ها و هزینه های مربوط به این اقدامات در انتظار سفرآلامو و همکارانش در حوزه های مختلف – بر سفرآلامو نقدینگی تاثیر گذاشت، توانایی شرکت در کار را تحت تاثیر قرار، و ضروری است که این شرکت به حمایت از ورشکستگی، با توجه به سفرآلامو .





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: